Обратно Информационна кампания в подкрепа на хората с хемофилия - "Включи се и ти!"

Информационна кампания за Световния Ден на Хемофилията - "Включи се и ти!"
Клиент: Българска Асоциация по Хемофилия
Период: април 2020

Екипът на Eclective за 5-та поредна година реализира кампанията по случай Световния Ден на Хемофилията - 17 април, като през 2020 всичко се случи онлайн поради епидемичната обстановка. Информационната кампания под надслов "Включи се и ти!" премина успешно с достигнати 150 000 души във Facebook и Instagram + още 50 000 с медийната подкрепа, която успяхме да получим.

  • Facebook събитие с достигнати 52 000 души
  • Facbeook рекламна кампания
  • Instagram рекламна кампания
  • Кампания с лидери на мнение в Instagram
  • Кампания с поредица инфографики относно хемофилията
  • Видео кампания с лидери на мнение и пациенти "Включи се и ти!" - с инфорамция за хемофилията и призив за подкрепа
  • Медийна кампания с П.Р. публикации, специализирани интервюта със специалисти, майки на пациенти и пациенти и онлайн гостувания в радио и тв предавания
  • Външна реклмна кампания - билборди и в метро мрежата