Екипът на Eclective за 5-та поредна година реализира кампанията по случай Световния Ден на Хемофилията - 17 април, като през 2020 всичко се случи онлайн поради епидемичната обстановка. Информационната кампания под надслов "Включи се и ти!" премина успешно с достигнати 150 000 души във Facebook и Instagram + още 50 000 с медийната подкрепа, която успяхме да получим.
- Facebook събитие с достигнати 52 000 души
- Facbeook рекламна кампания
- Instagram рекламна кампания
- Кампания с лидери на мнение в Instagram
- Кампания с поредица инфографики относно хемофилията
- Видео кампания с лидери на мнение и пациенти "Включи се и ти!" - с инфорамция за хемофилията и призив за подкрепа
- Медийна кампания с П.Р. публикации, специализирани интервюта със специалисти, майки на пациенти и пациенти и онлайн гостувания в радио и тв предавания
- Външна реклмна кампания - билборди и в метро мрежата